Pakostane, één van de vele kustplaatsjes in Kroatië

Het vakantiegevoel willen we maar al te graag nog even vasthouden! Wij wisten het al heel wat jaren, ooit gaan we naar Kroatië. Als de kids ietsje groter zijn ... We sloegen er drie weken onze tent op en kwamen terug met hele fijne herinneringen en veel te veel foto's ...
We hebben genoten!



Dit jaar geen zwembad, maar o zo een schone zee! 





 Split bleek een pareltje te zijn ...



We doorstonden af een toe een hevige storm (die we nog lang zullen herinneren ...)




We trokken de natuur in ... Normaal loop je hier niet alleen, maar wij gingen tussen twee onweders door, of beter gezegd, we kregen er één in onze nek. (Paklenica)













 Het 'verplichte' uitstapje, een dagtocht Kornati-eilanden. Wisten we veel dat wij die boot zouden moeten besturen ;-) 


Pakostane




 De watervallen die wij eerst niet vonden ...



Zadar, by night



De watervallen die iedereen op dezelfde dag gevonden had ... (Krka)


Bbq op het strand


Veel, heel veel ijsjes



Kroatië, we komen terug!

Reacties

  1. Wauw, wat een heerlijke vakantie! Nog fijn van nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 jaar geleden gingen we ook naar Kroätië, de beste vakantie in jaren, en na het zien van die mooie foto's denk ik dat we volgend jaar nog maar eens moeten gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijnen MDH wil,er ook graag naartoe.....het gaat hem lukken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's, dat zag er een heerlijke vakantie uit! Kroatië, de vakantie bestemming die ook op mijn verlanglijstje staat....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er allemaal prachtig uit, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, dit ziet er ook een héél mooi plekje uit!
    Vasthouden en nagenieten,... zou deugd moeten doen bij het komende weekje 'kwakkelweer'...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh. Wat een vakantie! Geniet nog maar fijn na...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOh, zalig! Té veel foto's, dat bestaat niet, allemaal even mooi! Ik wil ook naar Kroatië!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe foto's! Lijkt me ook wel eens iets voor mijn bende, als ze ietsje groter zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke foto's! Als ik dat mooie weer zie, krijg ik ook wel weer zin om op vakantie te gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's, heerlijk vakantie land, ben er in mijn jeugd heel vaak geweest. Hoe ben je gegaan, per auto ? Of vliegtuig ? Lijkt me ver rijden zo diep Kroatië in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gingen met de auto en onze vouwwagen, 2 dagen door, 2 terug, nachtje hotel tussenin. Viel goed mee, we bleven er dan ook 3 weken. Maar toch niet voor elk jaar, denk ik! De volgende keer willen we nog iets verder.

      Verwijderen
  12. Het konden onze vakantiefoto's geweest zijn. Wij hebben ook ons hart verloren aan Kroatië.
    Dit jaar ook met onweders en niet zo'n te best weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk nagenieten lijkt me dat. Ik ging er jaren geleden ook naartoe, en ben er nog steeds van overtuigd dat ik terug wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om mee te mogen genieten van jullie heerlijke vakantie. Ja, Kroatië wij waren er een keer en het blijft kriebelen om er nog eens naar toe te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het zonnetje scheen daar heerlijk! ziet er plezant uit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het zag er daar inderdaad zalig uit! Geniet nog maar goed na want zal snel terug september zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts