Een nieuw jaar!

Nog even in het oude jaar, straks breekt alweer een nieuw jaar aan! We wensen jullie allen een sfeervol eindejaar vol geborgenheid en gezelligheid!


Bedankt ook om telkens weer op mijn blog te komen lezen! Ik wens jullie voor 2014 een creatief jaar, waarin ik telkens weer verrast word door jullie toffe ideëen, maar ook vooral een gezond nieuw jaar met veel vreugdevolle momenten.


Wij genoten de voorbij weken al regelmatig van een paar schitterende zonsondergangen, geen sneeuw dit jaar, maar wel een warme gloed!


Groetjes,
Saskia en co

Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! En ik ben er gisteren ook op uit getrokken om die mooie zonsondergang te fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie een creatief jaar vol boeiende ontmoetingen en een goede gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi, wat een jaar zal dat worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel graag ook een happy 2014 ! Dat alle mooie dingen jullie richting mogen uitkomen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jou een heerlijk 2014 gewenst, van harte! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. via via hier op je blogje geraakt. En zo gans je blogje zorgvuldig bekeken.Amai je hebt al heel veel mooie dingen gemaakt hoor en zo te zien is jouw kleur Rood ( trouwens ook een kleur dat ik heel graag zie) Dat stofje met de 'carrefour' vind ik de max. Trouwens ook leuk verwerkt in dat kleedje hoor. Ik zal je volgen en bij deze wens ik jou een heerlijk creatief 2014 toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts