De pennenzak : geüpgraded

Helemaal geen nieuws, DE pennenzak. Ik maakte er in de afgelopen week 4 stuks van.
Eigenlijk begon ik eraan om wat orde in mijn hoofd te maken. Al van toen zou ik er nog eentje voor mezelf maken en eentje voor Matteo, maar er kwam altijd wel iets anders tussen.
Ik had het de afgelopen weken best wel lastig om alles 'rond' te krijgen door het (te) vele werk voor school. Een beloning voor mezelf. En ondertussen ook voor 2 jarigen uit het dorp (verjaardagsfeestjes) en eentje voor de zoon.




Geüpgraded, jawel ik heb het woord toch even gecheckt op spelling! Zie je het? Ik voegde een paspeltje tussen de rits en de stof toe en dit bevalt me wel! Het is best eenvoudig, ik stik gewoon een paspel op de rits vooraleer ik aan de volgende stap begin.
Iedere foto met een andere lichtinval, elk op een andere dag voor de lens!
Misschien mocht mijn pennenzak wel in één stofje, dacht ik achteraf. En Matteo is overtuigd dat hij de mooiste pennenzak van heel de wereld heeft. En dat doet een moederhart toch deugd hé!

PS: Met dank aan Leonie, zij deed het vele knipwerk van de lapjes. 4x4 lapjes, dat kan tellen! Maar ook een deeltje van het stikwerk nam ze met veel plezier voor haar rekening!

Reacties

  1. Heel mooi jouw geüpgradede versie!
    Ik zag op pinterest al tasjes en zakjes verschijnen met kanten paspel naast de rits. Ook leuk. Misschien meer iets voor een toilet- of make-uptasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schone upgrade ;). En petje af voor het bandwerk - dat knippen, dat doe ik ook niet graag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk met die paspel ... mooie geschenkjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie! de laatste is mijn fovorietje, met die bokaalbeestjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi met die paspel aan de rits!
    De foto's op de witte stenen zijn ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai chapeau, wat een prachtige pennenzakken!!!!
    Superleuke stofjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe pennenzakken en inderdaad heel leuk met het paspeltje aan de rits !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk extraatje die paspel! Prachtige pennenzakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Upgrade meteen opgemerkt én goedbevonden !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts