Bling bling

Ik zag het ooit eens verschijnen op één van jullie blogs. Het was nog voor ik iets van het pinnen afkende, maar ik bleef het wel onthouden: een mandje met 'bling bling'.
De 'bling bling' stof had ik al enige tijd in mijn stoffenvoorraad. Het id om eens een mooi mandje te maken, zinderde ook al een tijdje door het hoofd.  De noodzaak om 'iets' te voorzien voor de reserverolletjes toiletpapier (en dat mocht niet zo'n staaf zijn ...) was er al jaren. Toen ik dan ook nog eens een 'gordijn' in de restenbak van de soldeur vond waarbij ik direct viel voor de mooie structuur, was het project al bijna in kannen en kruiken ...
In diezelfde soldeur kocht ik een stuk versteviging, nam de noodzakelijke afmetingen en begon vol goede moed. Het 'keren' bleek uiteindelijk niet van een leien dakje te lopen en ik had toen al door dat ik de buitenmaten (= het gordijn) best iets groter had mogen nemen. Het laatste stukje naaide ik met de hand dicht. Het mandje wil nu niet helemaal in 'mooie' vorm blijven ... jammer.
Ik heb dus nog veel bij te leren op het gebied van mandjes maken ... Ik zal me ooit nog wel eens wagen.


Het mag voorlopig toch dienst doen in het toilet.


Eén voordeel: ik heb nog heel wat over van het gordijn. Zou ik me ook wagen zoals zij het aandurfde, om er een jurkje uit te maken?
De uitleg voor het mandje vind je hier.

Reacties

  1. Ik vind het prachtig, ik hou wel van wat bling-bling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook van bling -bling ...mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het bling-bling ding is geslaagd en die stof vind ik schoon, zelfs voor een jurkje, ik zou me eraan wagen. groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat maar komen dat jurkje. Bling bling is hip en zeker dat goud!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts